מהדקים קשרים: שר החוץ נפגש עם מקבילו מהאמירויות

שלמה ריזל No Comments on מהדקים קשרים: שר החוץ נפגש עם מקבילו מהאמירויות

שר החוץ אלי כהן נפגש עם שר החוץ של איחוד האמירויות. השרים דנו בחיבוריות יבשתית, ביטחון אזורי וקידום פרויקטים כלכליים דרך שיתופי פעולה בילטרליים ובינלאומיים

צילום: משרד החוץ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן נפגש אמש (רביעי) עם עמיתו שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זאיד אל נהיאן Abdullah bin Zayed Al Nahyan. השניים שוחחו ההישגים אליהם הובילו הסכמי אברהם בשלוש השנים האחרונות בתחומי התיירות, הכלכלה והסחר ועל תחומים נוספים אותם מעוניינות המדינות לקדם.

צילום משרד החוץ

שר החוץ האמירתי אמר כי הוא מצפה לפגוש את השר כהן בדובאי במסגרת ה-Cop בסוף נובמבר וציין לטובה את ההשתתפות הישראלית הרחבה באירוע אשר מעידה על היחסים הטובים בין המדינות ועל החשיבות שמקדישות ישראל והאמירויות לנושא האקלים. שר החוץ אלי כהן הזמין את עמיתו לביקור בישראל בהקדם.

השר אלי כהן: "ב-3 שנים מאז חתימת הסכמי אברהם, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות צומחים ומעמקים להישגים חדשים חדשות לבקרים ומהווים מודל לשלום שמקדם שגשוג ויציבות אזורית. חתמנו עם איחוד האמירויות על יותר מ-40 הסכמים ואנחנו ממשיכים להרחיב את היחסים ולהגיע לשיאים בתיירות, סחר ופרוייקטים אזוריים משותפים. הסכם הסחר החופשי יוביל להכפלת היקפי הסחר ויצירת קשרים בין חברות בשתי המדינות. דיברתי עם חברי, שר החוץ האמירתי על יישום פרויקטים פורצי דרך במזרח התיכון בהם החיבוריות היבשתית שתקדם את המזרח התיכון כולו״.



0 תגובות